marți, 15 iulie 2008

de 3 zile incoace, can-canul nu-mi mai place

cand mai citesti si din astea, cat ai zice "tusti, acusica e minutul de mutunache" te apuca un dor iremediabil de fjorduri islandeze.


"In a doua saptamana a lunii iunie, cei doi au lasat in urma mai multe lucruri murdare, in asa fel incat sa para ca se intorc si au disparut fara urma. Nota de plata pe care Ciprian Nistor nu a achi-tat-o se ridica la fabuloasa suma de 500 de milioane de lei vechi, bani datorati pentru chiria camerelor si pentru mesele bodyguarzilor Andreei Spataru."

"Ce fac eu se cheama arta. Nu ma urc pur si simplu pe scena si incep sa imi rup hainele de pe mine. Eu am stil, nu ca fetele din ziua de azi care se agata de o bara si incep sa dea lasciv din solduri sau isi proptesc fundul in fata vreunui client "afumat". Programele mele artistice presupun altceva. Am nevoie de timp pentru a-i face pe barbati sa se simta bine", isi descrie, mandra, Tempest prestatiile din fiecare seara. "Ce daca am ajuns la 80 de ani? Nu am de gand sa ma retrag prea curand. Am foarte multi fani si nu vreau sa ii dezamagesc", adauga femeia care se lauda ca pletele ei portocalii l-au vrajit odata pe Elvis Presley. "L-am iubit mult pe Elvis, dar managerul lui nu a fost de acord ca acesta sa aiba o relatie cu o dansatoare de cabaret, asa ca a trebuit sa ne despartim."

"Unii stiu ca toti copilasii, impreuna cu mama lor, ar fi murit otraviti cu ciuperci. Altii ca au avut un accident de masina. Cea mai vehiculata varianta ne-o spune candelareasa: Femeia a fost blestemata."

Niciun comentariu: