marți, 11 noiembrie 2008

in scris folosim batrana, nu baba

in cartea asta, doi tipi au vreo 30 si ceva de mii de parai de care vor sa scape. se pare ca asta e o treaba a dracu de complicata si nici o saptamana intreaga nu iti ajunge sa dai oamenilor cascaravetii de care nu ai nevoie. ca sa scape de ochii dracilor, baietii inventeaza tot felul de metode: ii lipesc de spatele magarilor, se tocmesc in sens invers cu negustorii din bazar, dau turul unui sens giratoriu cu toate taxiurile din parcare sau inventeaza comori ascunse.
si tot zbuciumul asta pentru ca oamenii normali, in saracia lor, au o problema cu primitul banilor asa, pac pac, de la straini. ti se pare o poveste, pentru ca asta si e.
dar, ce te faci cand intr-o dimineata, la metrou, vezi cum o tipa, nu mai avuta decat altii, vine spre o batrana si ii indeasa un cocolos de bancnote in mana. si apuci sa vezi ca sunt cel putin cateva de 100.000. iar batrana ii intinde tot bratul de crizanteme pe care se facea ca le vinde, in timp ce tipa cu ochii in lacrimi, le vezi bine, fuge ca mancand pamantul.
cat a plans batrana? probabil pana in ziua de azi.

11 comentarii:

Aida B spunea...

am inteles.
da' ce n-am inteles io e: cartea asta a aparut deja sau ai tiparit un sinopsis sa vada editura ca nu-i bei banii degeaba??

comanu spunea...

te roade, te roade?!

Aida B spunea...

nu, bre, caut ceva nou de citit.

madalina ionescu spunea...

nice writing:)

Brad Florescu spunea...

eu din cartea aia am retinut doar imaginea prostituatelor senegaleze...creca sunt doar un barbat.

Brad Florescu spunea...

mada, comanu, urzi rulz.

comanu spunea...

madalina - multumesc

bradut - pai si prostituatele rusoaice din letonia care ziceau ca sunt asuprite de guvernul corupt? si alea din senegal erau de fapt din gambia. se pare ca nimeni nu e curva in tara lui.

Aida B spunea...

acum chiar ma supar! nu-mi zice si mie nimenea despre ce carte e vorba.
niste rai.
nu mai vorbesc cu voi.
na!

comanu spunea...

pai de ce nu dau cu click pe cuvantul subliniat? ai toate informatiile ca la carte.

Aida B spunea...

aaa, pai nu pusesesi linku de la bun inceput! ce, crezi ca nu l-am cautat??

comanu spunea...

l-am pus, cum nu?
poate e din cauza de ordinator.