vineri, 13 noiembrie 2009

s-a intalnit hotu cu prostu

bucegiu, ati capiat?

- voi sunteti de la oras?
- da, bade!
- se vede mah feciori!
- ne-ai ghicit dupa tzoale. firma de smecheri.
- aaaa, nu. da cine pula calului sa urce cu lada frigorifica in varf de munte. ori aia de la oras, ori aia cu reclame.
- auzi, bre, da matale ce hal de cioban esti, ca oi n-ai, camasa aia e spalata cu lenor si daca ne dam mai aproape candesti a parfum, nu a stana?
- hai mucles ca pun cateaua pa voi. dati si voi o bere? ca eu nu va dau o tuica. pe aia am baut-o de cand am facut-o.
- sigur, mosule. si zic mosule, dar sa n-o iei ad litteram. e o vorba asa mai pentru baieti de baieti.
(din lada frigorifica e scos frumos un pet de 2 L, brobonit si prietenos)
- mah baieti, dar noi bem din sticla ca taranii?
- se poate? ia tineti, bah, cate un pahar din asta frumos, cu firma pe el. ca asa suntem noi, sa stii. la ciorba nu folosim lingura, da` la bere, paharul nu ne lipseste niciodata. sa vada si babele astea din spate, ca nu suntem neam de traista.
- noroc!
- noroc!
- STOOPPPP! RELUAM!
- bah e BUCEGI, nu noroc, de cate ori sa va zic! mortii ma-sii, de nu va luati voi banii pe jumate....

3 comentarii:

NOPER spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
NOPER spunea...

pe mine ma sparg zoomurile alea, daca ai observat... sunt "the ride of our life" poti sa tai bilete la intrarea in packshot...

peseu: in comentariul precedent am vorbit fff urt...asa ca m-am autocenzurat

comanu spunea...

daaa.....corect man, bilete la intrarea in packshot, hehehe.
nu te autocenzura, ca se permite.