luni, 7 ianuarie 2008

de la locu` 1-n spate, este toti celebritate

sa presupunem k se intampla sa te prezanti la scara unui otocar cu destinatie certa.
te cauti pe lista cu calatori, iti iei locul in primire si infunzi regulamentar scaunul din dotare pentru un drum de multe ore si mult mai multi kilometri.
otocarul, dotat cu de toate, inclusiv 2 soferi la scara.
plus 2 monitoare (1 fata, 1 la jumate`) conectate la un frumos dvd.
inevitabil, otocarul demareaza cu acceleratia a si se deplaseaza cu viteza v spre destinatia d, intr-un timp t. in timpul asta t, mai dormi tu cat mai dormi, se mai plictiseste si soferul de rezerva cat se mai plictiseste, dar la un moment dat tot intra un film pe micile ecrane. sau mai multe. depinde de soferul-vj. in cazul meu au fost 3 filme. in vreo 50 de ore (don`t even ask).
acum, nu ca m-ar fi facut mama cinefil, dar pentru promo (cu asta ma ocup in timpul ocupat) mi-s obligat sa casc ochii mai in fiecare zi la o productie cinematografica. si taman inainte de plecare, printre altele, produsesem promo pentru Comoara nationala - on air pe 30 decembrie si Ocolul Pamantului in 80 de zile (versiunea jackie chan) - on air pe 2 ianuarie.
care sunt sansele ca din cele 3 filme de otocar, 2 sa fie chiar cele amintite?
greu de ghicit, dar intr-adevar 100%.
lucky me. s-o fi dat banu` ala gros de la loto?!

6 comentarii:

Anonim spunea...

tare asta! te-ai scos ca nu spun k ar putea fi chiar de kk.
uf ce mai viata de otocar!

Anonim spunea...

hello, my friend! where u from? wanna new dvd? special price 4 u, my friend! special dvd for you, new, golden, unique, handmade my friend!!! tesekkür!

comanu spunea...

hello!
here i am.
romania?
ce faci...
mul-tumesc. hagi, yes.
biznis in braila, twice.
tesekkur!

Gabriela Obodariu spunea...

ma gandeam sa intru sa-ti las si io un comentariu rautacios:d
Da cand am vazut ce-ai patit, mi-am zis ca ai fost pedepsit destul:d
Am si eu amintiri de-astea. Otocare la greu. Franta, dormit prin parcari,mancat din sacosa si vazut filme proaste cu duiumu.In plus, cu ochii pe 30 de elevi, ca ailalti profi nu prea se sinchiseau. Si cum niciodata n+ai ochi destui, unii tot nu se abtin si fura de prin Munchen. Asta distractie. sa vizitezi puscaria in Germania sa scoti plozii pe cautiune. Filme? habar n-au astia sa faca scenarii de-astea.

comanu spunea...

pt mesaj:
ei da.
in sfarsit, un subiect misto.
scoaterea plozilor din puscariile nemtesti.
merita sa citim despre asta.

Aida B spunea...

ete na, nu vrei devedeuri la preturi speciale, mofturos ce esti!