miercuri, 23 martie 2011

eroii mei

eroii meu au nume.
elena, chirica, maria, gherghina, ion sau lica.
au multa treaba si timp sa vorbeasca cu tine. eroii mei stiu sa faca dihornita, sanie, cornulete, capitze, var. stiu sa faca si liniste. mereu au stiut.
eroii mei poarta lana, vara si sosoni cu paslari, iarna. eroii mei planteaza flori si cara balegar. leaga via si tricoteaza manusi.
eroii mei pun puisori in caciula pe care si-au dat-o jos cand zapada venea mai tare.
eroii mei m-au invatat sa citesc, sa merg pe bicicleta si sa zic primul buna-ziua.
imi spun sa am grija pe acolo pe unde merg si intotdeauna se uita din poarta dupa mine. eroii mei ma iau de mana cand sunt singur si-mi arata lumea cand suntem prea multi.
eroii mei se roaga pentru mine.
roaga-te si tu pentru ei.

Niciun comentariu: